четвер, 13 грудня 2012 р.

Модуль 4. Рефлексія

Модуль 4. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
-постійне оцінювання, яке починається з попереднього оцінювання знань та вмінь учнів на початку роботи в проекті і продовжується впродовж всього виконання проекту називається формуючим оцінюванням (formative assessments). Вчителі використовують інформацію з такого оцінювання для того, щоб коригувати своє викладання та забезпечувати правильне виконання учнями проектних завдань. Коли вчителі регулярно залучають учнів до збору та перевірки такої інформації про їхнє навчання, вони допомагають їм ставати відповідальними, самостійними та незалежними учнями.
-підсумкове оцінювання (Summative assessments) –це таке оцінювання, яке проводиться наприкінці навчальної теми або проекту.. Таке оцінювання може  допомогти отримати важливу інформацію щодо всього процесу навчання, яка потрібна для аналізу організації та проведення навчання. Вчителі можуть знайти слабкі місця  викладанні курсу, над якими необхідно попрацювати більш ґрунтовно протягом майбутніх навчальних тем та вже з майбутніми учнями. Учні можуть визначити свої проблемні місця та поставити цілі щодо свого подальшого навчання.


Немає коментарів:

Дописати коментар