вівторок, 11 грудня 2012 р.

Модуль 2. Рефлексія

Модуль 2. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме метод проектів передбачає організацію навчання учнів, при якій вони індивідуально чи в малих групах виконують проектне завдання – учнівський проект.
Існує багато шляхів організації навчання за методом проектів у класі, від тих, які реалізуються тільки в рамках окремих предметів і виконуються впродовж декількох днів, до тих, які можна реалізовувати впродовж всього навчального року, і які об’єднують декілька навчальних предметів. Учні самі формулюють проблему, або вчитель ставить перед ними проблему (чи надається проектне завдання); Учні самостійно створюють план вирішення проблеми чи виконання проектного завдання; Учні вирішують, де і як шукати інформацію (як досліджувати проблему); Учні висувають гіпотезу, планують можливі шляхи і способи її перевірки (проведення дослідження); Учні виконують проектне завдання (дослідження), документують його, опрацьовують результати (роблять висновки з дослідження); Учні планують продукт проекту, тобто обирають форму представлення результатів дослідження, проектують цей продукт, призначений для конкретної цільової аудиторії, на вирішення проблеми якої спрямовано проект; І, нарешті, учні презентують свій продукт цільовій аудиторії.

Немає коментарів:

Дописати коментар